niedziela, 11 maja 2014

Wymarzona praca

25 komentarzy:
 

Dzisiaj takie 2 w jednym, bo coś z kategorii ciuchowej i kolejny dzień wyzwania. Dotyczy on pracy wymarzonej. W moim przypadku ten pomysł na zajęcie idealne co i rusz się zmienia. Można powiedzieć, że mam kilka pomysłów na minutę. Co jakiś czas poznaję istotę różnych zajęć, przez co wydają mi się bardziej interesujące, niż było to wcześniej. Póki co twardo obstaję przy posiadaniu własnej firmy zajmującej się organizacją imprez. Dzięki studiom poznałam kilka faktów, które mogą mi ułatwić spełnienie tego marzenia. 
Ostatnio naszło mnie też na otwarcie własnego studia fitness, gdzie oferowane byłoby na serio multum zajęć. Nie tylko te tradycyjne, ale również różne rodzaje tańca, joga, czy sztuki walki. O tak, byłoby idealnie :) I może będzie. 
W razie czego zostaje trzecia opcja- praca w marketingu, do której również przygotowują mnie moje studia. 
Jak będzie naprawdę okaże się wkrótce. 











Do zobaczenia jutro :)

25 komentarzy:

  1. Ja za zajęcie idealne w moim przypadku uważam coś co będzie w ruchu, z ludźmi i nie potrzeba do tego matematyki. ;)

    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale schudlas :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzy dziennikarstwo + jakiś język - wszyscy mi marudzą, żebym tego nie robiła, każdy mnie pcha na ekonomię, ale twardo się upieram. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z otwarciem studia! trzeba planować i iść do przodu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny żakiet

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną bluzkę masz :D mi też się co chwila zmienia i ciekawe, gdzie koniec końców wyląduję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale wygladasz kochana, super ten żakiecik

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przemiły uśmiech :) i życzę spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie jest tak ładnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary tutaj są świetne, ja już mam moją wymarzoną pracę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna bluzeczka! Okularki pięknie tutaj pasuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzka i świetny kolor żakietu!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę milion planów na minutę, sama szukam pomysłu na siebie, ciekawe co wypali a co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wyglądasz, fantastyczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. otwieraj studio fitness! znasz się na tym, to brzmi super :3 a swoje pomysły mogłabyś przekuć w nowe świetne ćwiczenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie, tak wiosennie :D
    co do pracy, to fajna opcja z tym klubem fitness, jakbym miała jakieś inne zajęcia niż tradycyjny aerobik, siłownia lub joga, to pewnie bym chodziła :D np. pilates

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz ślicznie!
    ja bym była za studiem fitness;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się ogląda zdjęcia, gdy ktoś tryska energią :) Najważniejsze, żeby Twoja przyszła praca sprawiała Ci radość i żebyś chodziła do niej każdego dnia z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie byłoby założyć kiedyś własną firmę, otworzyć coś swojego :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko tylko nie własną firma :D śliczne okulary, pasują ci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff