sobota, 3 maja 2014

Witam!

22 komentarze:
 
Hej!
Po tylu dniach czekania w końcu mogę coś dla Was napisać. Przyznam, że nosiło mnie od początku, od kiedy tylko wstawiłam informację, że Różowa Szminka umiera śmiercią tragiczną. Musiałam jednak sie wstrzymać. W mojej głowie pojawiły się pytania, o czym ma być ten blog, jaką ma mieć formę, ogólnie co z nim zrobić. Jedyną słuszną odpowiedzią okazała się być ta "wszystko". I tak właśnie będzie. Poza tradycyjnymi postami, chcę spróbować też nowych- jakichś recenzji, które na początek pewnie będą miały formę pokazywania ulubieńców, jakieś proste DIY, a także kilka słów o zdrowych odżywianiu, do czego zainspirowała mnie siostra. Myślę, że będzie fajnie :)


Edycja: By w pełni odhaczyć zadanie z dnia pierwszego, muszę dodać 5 zupełnie przypadkowych faktów na swój temat. 
1. Mam 163 centymetry wzrostu. O ile wcześniej mi to przeszkadzało, tak teraz myślę, że mogłabym być nawet te 5cm niższa. W końcu jak to mówią- małe jest piękne. 
2. Kiedy spodoba mi się jakaś piosenka, to słucham jej do znudzenia. 
3. Kiedyś nienawidziłam się męczyć. Lekcje wf-u były dla mnie koszmarem porównywalnym do znalezienia się w wannie pełnej dżdżownic. Teraz jest inaczej. Uwielbiam się zmęczyć w trakcie ćwiczeń, a "po" jestem mega szczęśliwa. 
4. Zdecydowanie wolę góry od morza. Według mnie nad naszym zimnym Bałtykiem nie ma co robić. Po 15 minutach leżenia mam dosyć, zaczynam się wiercić i szukam każdej okazji, by gdzieś się ruszyć. Góry za to uwielbiam. Mogłabym nawet, kiedyś tam zamieszkać :) 
5. Chciałabym kiedyś otworzyć własną firmę zajmującą się organizacją imprez. 

Zaczynamy! :)

22 komentarze:

  1. skąd pomysł na nazwę bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nazwy zespołu, którego piosenkę uwielbiam :)

      Usuń
    2. http://pl.wiktionary.org/wiki/kobieta_lekkich_obyczaj%C3%B3w ze słownikiem za pan brat, hej

      Usuń
    3. Szkoda mi takich ludzi jak ty

      Usuń
  2. Jest i nowy bloga! Powodzenia jeszcze raz kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) Także powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wiosennie :p

    ps. a u mnie? BATMAN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki :) buziaki :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również trzymam za Ciebie kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Great flower crown dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie cierpiałam i dalej nie cierpię wf-u. Ale ćwiczyć lubię, w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wracasz. Uwielbiałam szminkę, a teraz z pewnością będę wchodzić na tego :>

    OdpowiedzUsuń
  10. WF jest bleeeeee. Dlatego cieszę się, że już nie mam :D Też bym chciała mieć taką firmę, omg, takie małe marzenie moje to jest.
    :D
    Ej, ja jestem 10 CM NIŻSZA OD CIEBIE :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Też gdy usłyszę jakąś nową piosenkę to słucham jej aż do momentu kiedy mówię "o nie, tylko nie ona.. " :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło widzieć, żźe nie tylko ja zaczynam od nowa :)Pięknie Ci w tym wianku !:)Sama mam podobny tyle, że z różami.Pozdrawiam.Ness

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! I frajdy z blogowania życzę :)
    Ja też tak mam, że jak jakaś piosenka wpadnie mi w ucho to słucham bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff