wtorek, 6 maja 2014

What makes you happy?

31 komentarzy:
 

Hej!
Dzień 3. ma dotyczyć rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa. Na poprzednim blogu sporo poświęciłam czasu na ten temat, jednak chętnie to powtórzę :)

Tak naprawdę jest mnóstwo drobiazgów sprawiających, że się uśmiecham. Zalicza się do nich chociażby zabawa z Misią. Doceniam to szczególnie, gdyż widuję ją rzadko. W wakacje mam zamiar zacząć z nią biegać, dzięki czemu upieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu :)


Nie może tu zabraknąć chwil spędzonych z siostrą. W ostatnim czasie dogadujemy się nadspodziewanie dobrze :)










Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie: gotowanie, pieczenie, ulubiony serial, słodkości, podróże- jak tu nie być szczęśliwą? :) Dodałabym też do tego godzinkę ćwiczeń albo dwie, wieczorne spacery na lody, planowanie weekendu, wakacji, urodzin itd (na serio, uwielbiam, a zwłaszcza przed snem, planować masę rzeczy, mogę przez tydzień koncentrować się na jednej rzeczy, żeby było perfect).
Pewnie niektórym "dorosłym" wyda się to dziwne, ale uwielbiam dostawać misie. Każdy- czyli już 5 ma swoje imię.
Jeśli zaś chodzi o podróże to nie ma dla mnie znaczenie, czy jest to wypad w jakieś ładne miejsce niedaleko miasta, czy też zorganizowany pobyt w górach- tak wolę góry od morza. Nieistotne jakie, ważne, aby były.

31 komentarzy:

  1. cudowny post! wspaniała dziewczyna z ciebie kochana! czerpmy radość ze wszystkiego

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ostatnio szczęście przynoszą ćwiczenia. :) Takie fajne odstresowania się i nauczyłam sie cieszyć drobnostkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! Również uwielbiam podróże, gdziekolwiek, byleby zobaczyć coś nowego :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, też uwielbiam misie. Też nadaję im imiona, haha. :D Mi do szczęścia brakuje tylko kaski - na podróże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze to umieć cieszyć się z małych rzeczy, a i te większe też kiedyś do nas przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jaki słodki psiak *.* super zdjęcia. Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz kochanego psa ;> i jestem pewna, że serial znam , ale po zdjęciu nie potrafię się zorientować ;D a misia mam podobnego ;>
    zapraszam www.cicha-kawiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :)
    też lubię misie, a stara już jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W każdej nawet drobnej rzeczy można znaleźc szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam nick już bardzo mnie zainteresował :) Fajna z Ciebie dziewczyna :) ja też uwielbiam podróże te duże i odległe oraz te całkiem małe jak wypad za miasto :) Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nic dodać, nic ująć - pies, przyjaciele i podróże przede wszystkim :)
    dziękuję za opinię u mnie, mogłabyś proszę sprecyzować co miałaś na myśli pisząc o zabawie kolorami na zdjęciach? rozumiem, że o ustawienia bezpośrednio aparatu a nie przeróbkę komputerową, która mija się z celem przy fotorelacjach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak mówią same za siebie, tylko się cieszyć:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że zaczęłaś od nowa - powodzenia. : )
    ojjj, angielskim też bardzo się stresowałam. ale wyszedł dobrze. :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęście u mnie to chłopak, piesio mój i książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam, że wystartowałaś już z nowym blogiem ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile dobrego jedzenia! To coś dla mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post, podoba mi się :)
    i moje ulubione Michałki <3 hihi :*
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że odpisałaś to co lubisz zdjęciami. Podoba mi się yen pomysł :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć :)
    Szczęścia składa się w tych na pozór zwyczajnych chwilach codzienności - świetnie to pokazałaś na tych zdjęciach, opisie. Szkoda, że nie kazdy to zauważa i woli narzekać na swoje okrutne życie.
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też wolę góry od morza!:) chociaż nad morzem nie byłam. Jednak nie lubię się opalać i pływać też nie umiem, więc nie odnalazłabym się nad morzem pewnie. Mnie najbardziej uszczęśliwia czas spędzony z rodziną, chłopakiem i moim kotem:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że dogadujesz się co raz lepiej z siostrą :)
    Moim zdaniem też góry są o wiele lepsze od morza. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesympatyczna z Ciebie osoba!!!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. So many gorgeous life details :)

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie jest dostawać misie, to takie słodki ;)))

    różowa szminka to ty :D ? skądś cie kojarzę, ale kompletnie nie po tytule bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  26. o widze nowa nazwa ale buzia ta sama :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki kochany piesek <3 Najważniejsze cieszyć się z tych drobnych miłych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i piękny widok gór. Najważniejsze to doceniać drobiazgi, które wywołują uśmiech :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff