piątek, 16 maja 2014

Niebiesko

21 komentarzy:
 

Dziś mała przerwa od wyzwania. Niestety nie udaje mi się go aktualizować codziennie, a winę za to ponosi po pierwsze nauka- sesja idzie wielkimi krokami, a poza tym ostatnio jedyną rzeczą, o której marzę, jest sen. I tak śpię w nocy, po zajęciach, przed wieczorem i znowu w nocy. Chyba czas najwyższy sprawdzić, co za to odpowiada.

Na chwilę obecną stoję przed dosyć trudną decyzją, jednak na ten temat nie będe się rozpisywać.






Dziwne jest to, że miesiąc temu było cieplej niż teraz :(

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. pogoda płata nam straszne figle, teraz jest fatalnie, ale mam nadzieję, że niedługo będzie lepiej, bo ile może padać. ;)
    a co do sesji, to znam ten ból, też ostatnio tylko myślę o tym, żeby się móc wyspać, a to dopiero sam początek jest.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze podejmiesz mądrą decyzje, cokolwiek to jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten ból przed sesją :). Ale damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny uśmiech! Oby nie opuszczał Cię przez cały czas :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie chudzinka ;) Też ostatnio tylko bym spała ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz wspaniale, bardzo twarzowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka ma bardzo ładny kolor :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your shirt :) Obserwujemy i liczymy na rewanz <3
    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz na link pod stylizacja do strony Front Row Shop? Bardzo prosimy :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że już mam sesję za sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego piszesz o sobie, że jesteś lekkich obyczajów? Szczena mi opadła... Tym się raczej nie chwali :P

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam i czekam na to słońce, kiedy wreszcie wróci? :( bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. sesja;/ ehh..za to po sesji..;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powodzenia :) i mnie to czeka za niedługo

    OdpowiedzUsuń
  16. w przyszłym tygodniu znowu ma być upalnie... ;)
    powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff