czwartek, 8 maja 2014

Best childhood memory

10 komentarzy:
 

Hej!
Kolejny dzień dotyczy najlepszego wspomnienia z dzieciństwa. Szczerze mówiąc sama nie wiem, które uznać za najlepsze, bo całe moje dzieciństwo było cudowne i każdy moment wspominam bardzo ciepło.
Pomyślcie, mając te kilka lat, mało co nas interesuje. Świat jest piękny, bo go nie znamy, a poza tym nadal istnieje w nas ta głupia nadzieja, że kiedyś go podbijemy.
Moje dzieciństwo jest silnie związane z Borowiczkami- takim rejonem Płocka, do których jeździłam w każde wakacje. Miałam tam wydzielone miejsce na swój mini ogródek, z czasem pojawił się basen w kształcie orki. Dziadek zbudował też dla mnie piaskownicę. Robiłam tam z mokrego piasku lody. Potem pojawił się pomysł z występami. Wchodziłam na stół i śpiewałam tam różne piosenki poznane w przedszkolu. Słowem- świetny czas :)







A jak u Was? :) 

10 komentarzy:

  1. ja pamiętam, jak miałam 2-3 latka i wpadłam pod samochód na sankach. do tej pory pamiętam co wtedy myślałam, jak się bałam, jak wyglądał ten samochód i jak leżałam przed nim xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie utkwiło w głowie ognisko pod stołem razem z moim bratem ;P Pamiętam, że chcieliśmy je rozpalić za pomocą opakowania po ciastkach iiii łupinkach pomarańczy hahaha :D Albo jak wyszliśmy z bratem z samego rańca na dwór w piżamach i skarpetach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. długonoga dzidzia z ciebie była :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziecinstwo zdecydowanie najlepsza czesc mojego zycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z moją koleżanką za każdym razem, gdy się spotykamy, wspominamy beztroskie czasy dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie słodkie zdjęcia, lubie czasami tak sobie powspominać oglądając zdjecia z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Masz świetny styl pisania :) . A zdjęcia c u d n e .
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięczę : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wracać do czasów dzieciństwa, niesamowite chwile :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff