środa, 14 maja 2014

Before I die

12 komentarzy:
 

Wydaje mi się, że sporo osób ma listę rzeczy do zrobienia na jutro, na miesiąc, na wakacje, czy na życie. Jedni chcą sławy, piękna i bogactwa, inni podróży, pokoju na świecie, czy perfum od Chanel. Nie ważne, co znajduje się na tej liście, ważne, że nas motywuje. Ważne jest też to, aby postarać się wykreślić chociaż kilka pozycji, a potem cieszyć się, że się udało. 



Najpierw te, które można realizować codziennie. Czasem wystarczy kilka banalnych słów, aby sprawić, że nasi bliscy będą szczęśliwi, a przecież tego chcemy. 










Własna rodzina. To jest chyba jedna z ważniejszych pozycji i mam nadzieję, że uda mi się ją spełnić. Póki co jestem na dobrej drodze, ale nie komentuję dalej, aby nie zapeszyć :) 






















Chcę podróżować i to bardzo dużo. I zrobić każdemu pięknemu miejscu zdjęcie. Mam nadzieję, że uda mi się opuścić Europę i zobaczyć trochę "innego" świata, głównie Amerykę Południową, która kręci mnie znacznie bardziej niż ta Północna. A potem podróż śladami Drużyny Pierściania. Będzie bosko. 












Coś dla mnie samej, czyli być szczęśliwą. 


























Jeszcze kilka na koniec :) 
A co jest na Waszej liście? :) 

12 komentarzy:

  1. niektóre z twoich pozycji są również na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    ≂Angeℒ ica≂

    Habanero Handmade Blog
    Facebook Fanpage
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  3. zwiedzić Europę, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo rzeczy i wiem, że będe miała to wszystko o czym marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście i miłość ponad wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką małą listę, w głowie :) Ale ja to bym chciała wszystko na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zgadza się, jestem z Torunia. Jak miło, że jest tu też jakaś bratnia duszyczka :D :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo jako takiej listy w głowie, to mam problem z jej realizacją. Ale tak samo jak Ty, chcę zwiedzić świat i nacykać mnóstwo zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę, by wszystko się spełniło :-) A moim najważniejszym punktem i jednocześnie największym marzeniem jest rodzina :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod większością mogłabym się podpisać :) Sama chętnie stworzyłabym taką listę, ale ciągle brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki takim cegiełkom jesteśmy silniejsi każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie robie takich list one i tak mnie jakoś nie motywują chyba za leniwa jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff